מעורב הופס ליום שני: מוטב שתאמינו לי – בן סימונס – הוא הסופרמן החדש / מנחם לס

1.אשך ושימון, הכניסו לראשי התבן שלכם: בן סימונס הוא הסופרמן החדש של הליגה: פיזית, מנטלית, וכדורסלנית (לך תדע, אולי אפילו השלשות'ית)

(כל מה שאני מבקש מהאשך ומהקוריוז זה לתת מבט בשרירי הבייצפס שבן סימונס פיתח, וזה 98% לחיצות פלדה ואולי 2% סטרואידים!)

אם התמונה הזאת לא מסבירה ל'ראשי תבן' כמו האשך והקוריוז שהגיע לשכונה בחור חדש, והוא יותר שרירי מלברון (ובוודאי גם חזק ממנו, מהיר ממנו – הוא תמיד היה, והוא בן 23 נגד ה-35 של המזדקן), ועתה מתהדר בזקנקן-תיש א-לה-סטפן-קרי רק כדי לשדר לעולם שהבחור החדש בשכונה הגיע גם עם שלשות המגרדות לו באצבעות. אז מאומה כבר לא יסביר להם זאת (כמעט שכחתי שהייתי חייב לסיים עם 'מאומה כבר לא יסביר להם זאת').

תראו. אני בקבוצת גיל החייבת לשמור על עצמה אז לא טסתי לראות אותו בתקופת ה-QUARANTINE – עלאק 'בידוד' – לראות אותו, אבל השמועות המגיעות מכל הכיוונים הן על השחקן שהוא היום הטוב ביותר ב-NBA. פשוטו כמשמעו: "הטוב ביותר ב-NBA". אני אפילו לא אטרך להתככוח איתם בתגובות. נשאר רק חודש ושבוע לראות את צדקתי או לא.

(צדקתי)

2. קלינט קפלה: "באתי לאטלנטה ללמד אותם 'TO WIN UGLY'

כשקלינט קפלה הגיע כצעיר בן 19 ליוסטון החמישייה היתה ג'יימס הארדן, פטריק בברלי, טרבור אריזה, טרנס ג'ונס, ודווייט האוארד. בעונה שעברה היו לו פיג'יי טאקר, ראסל ווסטברוק, ג'יימס הארדן, הוא, רוברט קונינגטון, דנואל האוז או אריק גורדון, או אחרים מאותו סוג.

"מה היה מיוחד ליוסטון רוקטס?", הוא נשאל הבוקר ביום האב. בן ה-26 הזה ענה: "השעור החשוב ביותר שלמדתי ביוסטון רוקטס הוא לנצח מכוער. ואת אותה גישה אני מתכונן להעביר לשחקני ההאוקס. טריי יאנג, קאם רדיש, וג'ון קולינס כבר הביעו את תמיכתם. יש לנו שחקניחם טובים מאד אבל מסרטי וידיאו שראיתי הקבוצה לפעמים מעוניינת לשחק כדורסל נכון ויפה לעין ושוכחים שקודם כל צריך לנצח. את הגישה הזאת אני מקווה לעזור להשריש. TO WIN UGLY!"

מילים כאלה מנגנות אייל גולן לאוזני.

3. העלייה הכמעט אנכית ישר למעלה במקרי קורונה-וירוס בפלורידה (שהפכה למדינה 'החמה ביותר לנדבקי הנגיף) – סיכון רציני ל-NBA

בזמן שאני כותב שורות אלה, הקרבן מס' 120,000 הולך לעולמו (נכון ל-22:22 הערב מס' הקרבנות הוא 119,994) כתוצאה מהקורונה וירוס. בשבת נמצאו 4,533 חולי קורונה חדשים בפלורידה. אמש (שלשום) בטולסה, אוקלהומה, דונלד טראמפ אמר ש"הסיבה היחידה שבפלורידה ישנו פיצוץ כזה בתוצאות חיוביות היא ששם בוחנים בלי סוף. אם יפסיקו לבדוק – יודיעו שמספר אלה שנידבקו ב-COVID 19 שואף לאפס". (טראמפ, ואם לא יפרסמו את מספר המתים, גם הוא ישאף לאפס!)

מספר החולים בפלורידה גדל בשבועיים האחרונים ב-42% מאותם שבועיים לפני חודשיים.

ESPN:

The surging number of coronavirus cases in Florida, which posted a record high Saturday for the third consecutive day, has raised concerns in many corners of the NBA, from players to team executives to the league office itself, as it prepares to resume play in Orlando next month.

פלורידה, עם 16,000 חולים חדשים בעשרת הימים האחרונים – הרבה באשמת אחד ממושלי המדינה הנחשלים והאינפנטילים ביותר בארה"ב – נמצאת במצב חירום. היום היא ה-HOT SPOT מס' 1 בארה"ב לפני אריזונה וטכסס. העיקר שניבאו שבקיץ – בגלל החום – נגיף הקורונה ייעלם. ה-NBA הודיעה שבאורנג' קאונטי היכן שדיסני שוכנת היו רק 950 חולים חדשים

ה-NBAPL (ארגון השחקנים) עורך VIRTUAL TOWN HALL MEETINGS עם שחקנים. אחת הבעיחות היא שכל עובדי המלונות בהם ישהו השחקנים (כולל טבחים ומלצרים) לא חייבים לעבור בדיקות קורונה.

4. אולדיפו יחליט בסוף השבוע אם הוא מגיע עם הפייסרס

ויקטור אולדיפו מתאמן, והוא מרגיש 'בכושר טוב', אבל הוא ביקש עוד שבוע לפני שיחליט אם הוא מצטרף לקבוצה בטיסתה לאורלנדו או לא. בינינו, אין לו שבוע. הוא חייב להחליט עד יום רביעי, היום האחרון שה-NBA נתנה לשחקנים להחליט כן או לא.

הוא חזר בינואר להתאמן אחרי שהיה שנה שלמה בריהביליטציה בגין קריעת הגיד הימני של שריר ארבעת הראשים.

הוא אמר אמש ל-ESPN:

"I feel a whole lot better," Oladipo told ESPN. "I know there's risk going into it with the unique situation that I'm in — being off so long and trying to ramp it up that fast. I've just got to be smart, that's all."

הפייסרס החליטה להחתימו כאילו הוא החליט לשחק, ואפילו אם יחליט שבינתיים הוא נשאר בבית, אם הוא אחד מה-17 שהקבוצה רושמת, הוא יכול להופיע גם באוגוסט.

5. הפיסטונס שכרו את טרוי ויבר – אחד ממנהלי הת'אנדר – כמנכ"ל החדש שלהם

זה קרה כבר לפני 4 ימים אך לא דיווחתי על כך.

6. אין מוקדם ומאוחר בתורה: הייתי צריך להכניס זאת כמס' 2 אבל "2" כבר תפוס אז הנה זה כאן: בן סימונס בילה יותר מחודש באל איי והתאמן יומית עם לברון

(היה ברור לשניהם מי הוא היורש של המלך, וזו הייתה דרכו של המלך להתחיל להעביר את הכתר)

7. אוי ואבוי מה שקרה למרק גאסול

כשהעונה הופסקה מרק גאסול היה אחד השחקנים 'הבריאים' והחזקים ב-NBA, אם כי ברור שמבחינת כדורסל בן ה-36 הזה היה טוב רק לעשר דקות שם ועשר דקות כאן.

כשהוא חזר לטורונטו, עיני הרואים חשכו: הוא חזר רזה ושביר. הופסהייפ כתב: "הוא נראה RIDICULOUSLY SLIM" (https://twitter.com/hoopshype

לי הוא נראה חולה:

8. מרווין בגלי יקבל דקות רציניות אבל לא יעלה בחמישייה של הקינגס

מרווין באגלי III יהיה מוכן לשחק כשהעונה תיפתח מחדש באורלנדו, הודיעה סקרמנטו קינגס, "אבל לפחות בתחילה הוא לא יפתח בחמישייה" לפי ג'ייסון ג'ונס, העתונאי הוותיק של הקינגס (https://theathletic.com/1881345/2020/06/19/kings-mailbag-the-future-of-deaaron-fox-social-justice-marvin-bagleys-role)

הקינגס סיימה את העונה מצויין, ועתה עם 8 המשחקים היא לא יכולה להרשות לעצמה לחכות עד שבאגלי ייכנס לכושר משחק אופטימלי. רק להזכירכם, היא סיימה את עשרת משחקיה האחרונים עם 3-7 אבל כשיגיעו מים עד נפש, הקינגס צתטרך לקרוא בשמו.

9. לברון מקבל בברכה את נובאק ג'קוביץ' לעולם הכדורסל

הטניסאי מס' 1 בעולם נובאק ג'קוביץ' עםמ טוויטר ללברון ג'יימס: "I AM READY!"

לברון מחזיר: "יהיה קשה, אבל אני מוכן ל-אחד-על-אחד"

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
158 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא הירוק
Admin
22 ביוני 2020 6:14

כל אחד מהמיליונרים האלו (שמרוויחים את לחמם מכדורסל) שלא חוזר מהפגרה הכפויה בכושר, הוא (לטעמי) לא מקצוען.
.
מבין אלו שהמקצוע שלהם הוא כדורסל, והם מתנהלים בהתאם,
יש את הבודדים שיודעים להפוך לימון (מזן קורונה) ללימונדה, ולחזור בכושר שיא שמאפשר יצירות בידול תחרותי עכשיו כאשר הליגה חוזרת.
לברון, במשך שנים הוא אחד כזה. אם סימונס לומד ממנו?
יש לסיקסרס סיבות לאופטיות.
.
עכשיו שיזרוק קצת מטווח השלוש…
.
תודה, מנחם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה לא רק שלשות אין לו גם חצי מרחק עונשין וגאמפ

אשך טמיר המקורי
22 ביוני 2020 6:32

תיקון מדויק של האוטוקורקט – "יש לסיקסרס סיבות לאופטיות"…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
22 ביוני 2020 7:23

אולי סיבות לאפטיות?

אשך טמיר המקורי
22 ביוני 2020 9:12

האפטיות אינה אופטית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח מנחם לא היינו בסרט הזה כבר שנתיים? אני מחכה לסרטונים.
מה אכפת לי מהשרירים שלו? גם לי יש שרירים זה לא אומר שאני שם שלשות (ואני כן יותר מסימונס😎) נראה לי שאני לוקח את סימונס בחיובים.
אל תשכח שסימונס בכיר בתאגיד אז הכל יוצא משם.
מלא מתאמנים עם לברון אז מה?
אם הוא יהיה טוב זה יהיה טוב לפילי ולי מה אכפת לי?
אבל כמו שאמר אשך אשרי המאמין 😎

רן הנרגן
רן הנרגן
22 ביוני 2020 6:23

האם יש דוגמאות לשחקן שנבחר גבוהה בדראפט, היה בסדר כמה שנים ואז פרץ ונהיה אול-סטאר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אנדרו וויגינס 😂😂😂
יש לך הררי ציפיות…
עכשיו צריך לעשות הימור למה יש סיכוי גבוה יותר סימונס יקלע 10 שלשות בעונה או וויגינס יבחר לאולסטאר…

MBK
Editor
MBK
22 ביוני 2020 8:02

אם אתה שואל את השאלה הזאת בהקשר של בן סימונס אז הוא כבר פעמיים אול סטאר
אולידיפו נבחר גבוה ופרץ רק באינדיאנה
כמעט ואין בחירות דראפט טופ 5 שהתחילו ממש לא טוב ופרצו לרמת אולסטאר כעבור 5-6 שנים
כריסטיאן לייטנר נבחר 3 היה די גרוע והצליח להבחר לאולסטאר במדי ההוקס, הבחירה הראשונה והאחרונה שלו

חגי "התותח" ניסני
Editor
22 ביוני 2020 8:28

זה לא מובהק כמו דיפו, אבל הארדן הוא קצת כזה. דילו בפוטנציה להיות כזה

ערן
22 ביוני 2020 16:45

הדוגמא הקלאסית היא כמובן צ'ונסי בילאפס. בחירה שלישית בדראפט שבילה 6 עונות בינוניות להפליא בבוסטון, טורונטו, דנבר ומינסוטה. ואז הגיע לדטרויט, והיתר היסטוריה (אליפות, 5 פעמים אול-סטאר, 3 פעמים אול-נבא, ואחד מגדולי הקלאץ' בכל הזמנים).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ערן

דוגמא מעולה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שקאפלה אומר לנצח מכוער זה אומר טריקים ושטיקים זה המשמעות. יהיה מצחיק לראות את טריי מחזק את אלמנט התיאטרון שלו הוא פיתח את זה יפה מאד במהלך העונה שעברה עם הזריקת ראש בחסימה

אשך טמיר המקורי
22 ביוני 2020 6:38

תודה דוק, אחלה מעורב למרות שהשאיר אותי עם בחילת בוקר קלה.
.
עדכון… צפיתי בסירטון הלואולייטס של סימונס ב"6", ולמרות הפרצופים הכעורים של שיקוץ ושיקוץ ג'וניור אני מאושש לחלוטין בזכות הבלונדה האלוהית

Dor
Dor
22 ביוני 2020 9:18

יש מצב שבאחד הסרטונים רואים שם את ביג בייבי דייויס מתחת לסל עם גופיה אדומה? או שבעצם זה סופו..

רן הנרגן
רן הנרגן
22 ביוני 2020 7:08

אנדרו בוגוט לא יכול היה לקלוע, אחרי השבר במרפק, גם אם חייו היו תלויים בזה ועדין היה מרכיב מרכזי במערכת של ג"ס. הגנה, חסימות לקלעים, מסירות. אבל סימונס רוצה להיות כינור ראשון ולא צלן ברביעית מיתרים. בשביל זה הוא חייב לקלוע.

שחר אלוני
22 ביוני 2020 12:34

בדיוק, מסכים איתך
אם סימונס מתכוון להיות בוגוט, זה יכול לעבוד.
כלומר שחקן שחוסם, נותן הגנה, ריבאונד, מוסר ובמקרה שלו גם מריץ התקפת מעבר כשצריך ומטביע בהתקפה עומדת כשיש לו מיסמאץ'.
אם זה הכיוון אז יש תקווה. אבל זה אומר שהוא מבין שהוא בוגוט, שזה צוות מסייע של הקבוצה שזורק לסל פעם פעמיים ברבע. זה אומר שהוא הופך פסיכולוגית ממסמר הערב לשחקן משני וכל זה על חוזה מקסימום. אם זה יעבור אז מעולה.
.
אם הוא מלך הקבוצה וגארד אז אין על מה לדבר בפילי. הוא לא זורק אפילו מאזור העונשין והוא די מתקשה בהתקפה מסודרת שאיננה התקפת מעבר. כניסות לסל הוא סבבה, אבל לא על זה קבוצת צמרת יכולה לבנות, הוא לא יאניס/לברון/דוראנט בכניסות, אולי בלחץ ארון גורדון

סוסמעץ
סוסמעץ
22 ביוני 2020 7:47

לפני הכל תודה דוק
==
לכנות את השיקוץ מלך זו כבר בעיה
אבל את סימונס יורש??
==
לוקה שם אותו בכיס הקטן. בכל תחום
==
קודם נראה אותו מתחיל לקלוע = כל מה שהוא לא לייאפ או דאנק.

thejanitor
thejanitor
22 ביוני 2020 14:05
Reply to  סוסמעץ

חוץ מחצי מהתחומים שנוגעים לצד הזה של המגרש שנקרא הגנה. מת על לוקה, אבל ההגנה שלו לוקה בהרבה משמעת ורצון, סימונס חייך טרף לעומתו.

thejanitor
thejanitor
22 ביוני 2020 14:05
Reply to  thejanitor

*לוקה בחסר
*חיית טרף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

נו אז מה יותר חשוב הגנה או התקפה? ענית לעצמך 🙂

thejanitor
thejanitor
22 ביוני 2020 17:14

חשוב למה? להנאה שלי בתור צופה, אני מעדיף התקפה אבל נהנה מאוד ממהלכים הגנתיים ושמירה לוחצת.
.
לאליפות? אתה חייב את שניהם ברמה גבוהה קבוצתית, לוקה יקח אליפות רק אם ישפר את ההגנה שלו, כרגע פילי קצת יותר טובים מהמאבס

thejanitor
thejanitor
22 ביוני 2020 17:17
Reply to  thejanitor

גיים 7 2016, פוזשן אחרון, לאב השומר הידוע לשמצה מקבל לאחד על אחד בלי עזרה וחילופים את סטף וסוגר לו כל מצב זריקה, סטף המכונה ההתקפית וככה האליפות הוכרעה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

מה הקשר צופה? אתה עכשיו מתחיל קבוצה צריך לגייס שחקן ראשון לקבוצה את מי אתה לוקח? עילוי התקפי או עילוי הגנתי או יעני לוקה או סימונס? מה אתה מיתמם.

בוא נשאל עוד שאלה מי מנצח יותר משחקים 5 בברלי/טאקר או 5 הארדנים?
התגובה שלך אגב לא קשורה איש לא אמר שלא צריך הגנה אלא מה חשוב יותר, מה מנצח יותר משחקים זו שאלה.
עילוי התקפי עם 0 הגנה או עילוי הגנתי עם 0 התקפה?

לוקה וסימונס זו השוואה טובה

thejanitor
thejanitor
22 ביוני 2020 19:47
Reply to  thejanitor

אזרום איתך באנאלוגיה שלך, לוקה לוקח כי העליונות ההתקפית שלו גדולה על ההגנתית של סימונס, אני גם לוקח את לוקה ראשון לקבוצה שלי מבין שניהם כמובן כי אני מאמין שהפוטנציאל ההגנתי של לוקה קיים. אם מסכים איתך שהתקפה בעת הנוכחית מנצחת יותר מהגנה, אבל זה בגלל המחשבה הזו שמחלחלת לשחקנים, היו אלוםות שהתבססו יותר על הגנה, היום זה כבר לא קיים.
.
בוא נציג שאלה כזו. אם אתה גי אם וצריך לכמת כמה אתה מקדיש באחוזים של ניהול, בחירת שחקנים, אימון, וכו להגנה וכמה להתקפה, נגיד שיש כימות כזה לצורך העניין. מה היית עושה.
.
אני בשביל היתרון התחרותי כי כולם חושבים התקפה נותן 60-40 להגנה.

המשגיח
Admin
22 ביוני 2020 7:57

מבחינה פיזית אין ספק שסימונס נמצא בטופ של הטופ, אבל עם השיטת משחק הנוכחית שלהם הם לא יאיימו על האליפות (וזו חייבת להיות המטרה שלה).
אין לי פתרונות חוץ מהחלפת מאמן, שלדעתי לא עושה עבודה מספיק טובה.

לגבי קאפלה – באמת יהיה מעניין לראות איך ההוקס משלבים אותו. זה יכול להיות ממש טוב

MBK
Editor
MBK
22 ביוני 2020 8:04

מנחם
בכדורסל של היום פיזיות שווה ל….
היה עדיף לסימונס לנצל את הפגרה בשביל לשפר את הקליעה
רק יכולת לשים 2 שלשות למשחק באחוז של 33 ומעלה יושיעו אותו

ניר מועלם
Editor
22 ביוני 2020 8:23

תודה רבה מנחם.
בן סימונס עבד יפה בפגרה, אבל הוא עדיין חייב לשפר את הקליעה שלו ממיד ולונג ריינג'.
לגבי טראמפ – זו אמירה מפגרת, הרי ברור שאם יבצעו פחות בדיקות אז סביר להניח שיהיו פחות נבדקים, זה הרי הגיוני לוגית.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

האם דטרויט תתחיל לצאת מהבור? לא יודע, אבל קצת פרסטיזציה לא תזיק להם.
.
תודה רבה מנחם

אור
אור
22 ביוני 2020 8:55

מוטב שתאמינו, בן סימונס הוא המשיח

האווי לאסוף
האווי לאסוף
22 ביוני 2020 8:56

גם גאסול וגם יוקיץ' נראים כאילו עברו מחנה דיאטה בצפון קוריאה. נקווה שזה יועיל לכם.
תחדה רבה

Berch
22 ביוני 2020 9:03

אם סימונס לא יתחיל להיות איום מ 3 אז אין מה להתלהב.
אם ללברון יש שכל הוא בטח אמר לו ששלשות זה שטויות ושישתפר במה שהוא יודע
🙂

asaf
22 ביוני 2020 9:07

מנחם תודה. עד שסימונס כמו שמידן כתב מעלה להראות קליעה מבחוץ הוא שחקן מצוין אבל בעל נק' תורפה רצינית מאוד.

dror
dror
22 ביוני 2020 9:11

בן סימונס יכול רק להיות היורש של האגו הנפוח הדאווין והחרטוטים של להפלופ…בטח עבדו חזק על איך תמיד לדבר ב"אני" ולא "אנחנו" ואיך תמיד לשים את עצמך לפני הקבוצה…הוא יקלע שלשות כמו שטראמפ יהיה שפוי…הוא נגר בן נגר שבוחר להרים משקולות במקום לשלש…נראה לי פחדן גדול. ובלי מאמן אחר בכלל אין לו סיכוי לדעתי. מנחם תודה גדולה על השמעת קולך השפוי בעניין טראמפ. ממש זריקת עידוד בימים הזויים אלו. עד מתי רשעים יעלוזו?

אשך טמיר המקורי
22 ביוני 2020 9:13
Reply to  dror

💯+

dror
dror
22 ביוני 2020 9:14

אולי עבדו גם על המוב העיקרי…לדחוף את המגן עם היד שלא מכדררת כל הדרך לטבעת. מסביר את המשקולות.

Smiley
Editor
22 ביוני 2020 10:00

איזה יופי סוף סוף מעורב שמתעסק ב-NBA.

סימונס יכול להיות חזק עד מחרתיים… אבל הוא צריך קליעה. כל עוד הוא לא שאק (או אפילו אנטטקומפו…) הכוח הפיזי יכול להביא אותו עד תקרה מסוימת. הוא חייב קליעה (ויותר חשוב פשוט לזרוק) ואפילו להיות יותר אנוכי ואגרסיבי בהתקפה, כי הוא הרבה פעמים במוד של מסירה קודם.
לגבי הוידאו שלו… זה נראה כאילו מישהו מאוד עצלן לקח את הסרטונים מהקיץ ופשט שינה את הכותרת…
.
אני לא בטוח כמה קלינט קאפלה יכול לעמוד מאחורי האמרות שלו. מדובר בסופו של דבר בגבוה שרץ טוב מאוד את המגרש ונהנה ממשחק פיק נ רול עם עילוי התקפי, קודם הארדן ועכשיו הוא יהנה מיאנג.
קצת מזכיר לי את האמירות של טריסטן תומפסון, אחרי שלברון עזב את קליבלנד, שהם עדיין המועמדים לאליפות במזרח.
.
אני מקווה בשביל אולדיפו שהוא יחליט להופיע. הוא צריך את זה יותר מכל, את הדקות במשחק הכדורסל כדי לחזור ולהיות אותו שחקן נהדר שהתפתח בפייסרס מלפני הפציעה.
.
לא חסרים שחקנים שהתאמנו עם לברון והפכו ליותר טובים אחר כך. דוראנט הוא גם דוגמא לאיך קיץ או שניים עם לברון משפרת אותך כשחקן, מקצועית ומנטלית. אם סימונס יכול לקחת את המקצוענות של לברון, הוא והסיקסרס רק ירוויחו מזה.
.
מרק גאסול כנראה החליט להאריך את הקריירה שלו עם הדיאטה שעשה
.
לא מבין מה הקינגס עושים עם מרווין באגלי. הוא השחקן השני הכי כישרוני ובעל פוטנציאל אצלם (אחרי פוקס) תנו לו את הדקות ואת הסטטוס של שחקן חמישייה כדי שיבין שסומכים עליו ולחזק לו את הביטחון. מוקדם מדי בקיירה שלו להפוך ל"ג'ינובילי של הקינגס"…

ברוך רובין
ברוך רובין
22 ביוני 2020 10:36
Reply to  Smiley

סימונס לא אתלט על, הוא גם לא קרוב בכלל ביכולת האתלטית ללברון בשיאו (במיאמי היה סופרמן) יאניס, שאק ואפשר גם להוסיף את זאיון בקרוב לרשימה אלו אתלטים חריגים שבאים פעם בכמה שנים ,.שפשוט יכלו לשלוט עם האתלטיות שלהם ולא הייתה תשובה, סימונס לא באותה קטגוריה. יתרה מכך השיפור שהראה ב3 שנים הראשונות שלו מינורי מאוד, סימונס לעולם לא יפתח קליעה הילד לא זרק לסל בחיים פתאום יפתח מאפס no way.

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
22 ביוני 2020 10:31

הפוסט בכלל ברובו על סימונס ובכל זאת כמה שונאים מתעקשים לדחוף פה את השיטנה שלהם לשחקן הכי גדול של הדור הנוכחי. זו קנאה? זה נונקונפורמיזם או שזו סתם הנטיה להיות טרולים? לא ברור.. לא ברור..

מנחם סימונס אכן נראה מנופח מהרגיל אבל גם אם לברון היה עושה דיאטת גאסול הוא עדיין מוביל עליו באיזה 50 קילו שריר D:
בהצלחה לסימונס, מקווה שהוא עבד על הקליעה ולא ישאר עוד פוטנציאל מבוזבז.

trusttheprocess
trusttheprocess
22 ביוני 2020 10:48

סימונס לא עבד על כלום בהוראת רופא
היה פצוע בעצב בגב ואמור להיעדר תקופה ארוכה, הפתרון לפציעה היה מנוחה וזה מה שהוא עשה עד שהחלים לא מזמן .
להרים משקולות זה פחות או יותר הדבר היחיד שהוא יכל לעשות

ברוך רובין
ברוך רובין
22 ביוני 2020 10:53

Trust זה אתה? פעם ראשונה שאני שומע ממך שסימונס/ אמביד / פולץ יחזרו כשחקנים חדשים וישחטו את הליגה

trusttheprocess
trusttheprocess
22 ביוני 2020 11:02

לא נמאס לך לכתוב אותו דבר אלף פעמים ,הבנו סימונס אפס, אמביד פחדן וברט בראון אידיוט
את מי אתה מנסה לשכנע ?
יאללה שחרר

חגי "התותח" ניסני
Editor
22 ביוני 2020 11:05

בדקה אחת שפויה… תודה על העידכון

אהרון שדה
Editor
22 ביוני 2020 11:59

סליחה שאני מעביר נושא ומדבר על משהו שלא קשור למעורב .
בתור אחד שלעיתים קורא מאמרים באיחור הזדעזעתי היום כשראיתי
באיחור שעידו מוריה סותם הפיות והחליט
ללחוץ על מנחם למחוק לי תגובה שבה אמרתי שמרבית הערבים הם מחבלים.
ולא אוכל לשתוק על כך

. אז מנחם איני מקבל את זה שאוטומטית צריך למחוק תגובה בגלל שסותם פיות רדיקלי כלשהו החליט.

. לא ראיתי זאת בזמן אמת אז לא הגבתי אבל היום ראיתי זאת וכדמוקרט אמיתי (לא כמו הרדיקליים הללו מהשמאל שאצלם תמיד המוסר הוא כפול וכאשר נתניהו מדבר על כך שמקומו של דרוקר בכלא מזדעקים אבל ברגע ששלח משתלח כמו חמום מוח אף אחד לא יודע מה מדובר )

וכדמוקרט מגיע לי זכות התגובה על הטענות ההזויות של עידו שקרא לי גזען רק בגלל מה שאמרתי
אז ראשית זו לא מה שאמרתי .

אמרתי שהם היו רוצים להיות כאלו אם היו יכולים ולא היו מפחדים .
הבהרתי מראש שלא אמרתי שכל הערבים מחבלים (חלילה ראו תגובה 25 שם מיום 8/6 רוצו לפני שימחק )

שנית התכוונתי בעיקר לערביי יהודה ושומרון וכפרים דרך הישוב היהודי בחברון וכן ערביי מזרח ירושלים
אני עדיין טוען שרובם של ערבים אלו היו הורגים אותנו אם היו יכולים.
לדעתי כל מי שעיניו בראשו יכול לראות זאת
ומי שמחליט לא להביט למציאות בעיניים ועוד מחליט לסתום פיות אזי הוא גם סותם פיות ,גם הזוי וגם גזען .

ונבהיר אחת ולתמיד זה שאדם מביט במציאות בכדי לגבש דעה לא הופך אותו לגזען
זה שאני אומר שהאויב הוא אויב לא הופך אותי לגזען
אני שב ומבהיר שיש הרבה מערביי ישראל שהם לא אויב ואף ידיד לא לזה התכוונתי אז ולא לזה התכוונתי עכשיו .

אבל שאדם בא ואומר שרוב ערביי יהודה ושומרון או רוב ערביי חברון היו רוצים אם היו יכולים במותו זו לא גזענות אלא ראייה מפוכחת של המציאות .

לא מאמינים ?
אדרבה תסבירו את מעורות תרפ"ט
או תסבירו את הלינץ ברמאללה 2000
או לפחות את חוק מענק המחבלים שברשות .

בקיצור כדמוקרט אני מוחה על סתימת הפיות.
אני בדעה שבשביל למחוק תגובה צריך הוכחה חד משמעית של קללות ,גידופים ומאצות
ולא איזו פרשנות הזויה למה היא גזענות

לסיום אבקש להביא לתשומת לבכם 2 נקודות

1. ראו שם את הדיון ההוא מיום שמיני ליוני על פופופיץ דיון שהיה ער ומעניין מאד
הייתי כמובן בדעת מיעוט (לגיטימי )
אך היה פולמוס ער ומעניין למי שהתפלמס לא בסיסמאות
עד כדי כך שכתב הד"ר רזי בפולמוס ארוך שביני לבין ינון יבור
תענוג לקרוא את שניכם ואתם עושים כבוד לאתר וגם מגיב בשם זאביק בר לב הסכים עם זה ונדמה לי שכל מי שקרא יכול היה לראות איך ניתן לנהל ויכוח בנחת ובמתינות .

2. לאחר מכן כתב מאנו מאמר נהדר ביום 15 ליוני פוסט שכותרתו היא פוסט שאינו על ספורט
שמסרו היה שכדאי לנהל ויכוחים גם בנפרד כי לא כל אחד בא לו לשמוע את הדעה שלא בענייני ספורט
כתבתי לו בתגובה כך
אני מסכים בגדול ובשורה התחתונה לא נשכנע אחד את השני
לכן גם הפסקתי להגיב לא מפחד .
שכן אין לי בעיה להתפלמס ולבחון עצמי אבל בוא ונגיד זאת כך ..לא השתכנעתי ולא בגלל שלא הייתי פתוח .

אני השקעתי אז בטירוף בייחוד בענייני מערכת המשפט ונתקלתי בתגובות ציניות שמגיעות מהבית (למעט התגובות של גיא ורוזן וינון )
ולכן הגעתי למסקנה שאכן זה לא המקום .
זה לא אומר שאני יתנזר מלהגיב תגובות בעניינים אלו אך הפנמתי את מה שאמר לי שמעון שזה לא תועלתי .

ובכל זאת כדמוקרט אמיתי (ולא כפי כמה מתחזים כאן )

תמיד הפריע לי סתימת פיות
אני חושב שאף אחד לא תפס אותי כאן בקללה או גידוף ובכל זאת כאשר הגיע הדיון הזה לצוות הופס ובסקרים שונים תמיד אמרתי שאני נגד כל ההגבלות הללו וכן התנגדתי למעבר התגובות החדש.
אך כיבדתי זאת כי דובר על כך שמדובר בשלב קיצוני של גידופים וקללות אחרי אזהרות

אך זה מדרון חלקלק ביותר ולהחליט למחוק מישהו על גזענות בגלל פרשנות מעוותת של רדיקל ?
זה נראה לי מוגזם .
ולכן אני חושב שצריך לעשות איזון מחדש בכל הנוגע למדיניות מחיקת התגובות
באופן אישי עזבתי לא מעט כלי מדיה בגלל דברים כגון אלו ולא ארצה לעזוב את אתר הבית שלי .

לבסוף אבקש להסביר מה היא גזענות ומה היא לא

כאשר אני אומר כל הערבים חיות אדם זו היא גזענות
כאשר אני לא מקבל ערבי לעבודה רק כי הוא ערבי זו היא גזענות
אך כאשר אני רואה חלק ניכר מהערבים כשונאי המדינה וכאויב זו לא גזענות
אני גם רואה כאלו מבין החרדים (וכתבתי זאת גם אז ) ואף כאלו מהדתיים לאומיים וכמובן מהחילונים בשמאל הרדיקלי שתומכים בחרמות למשל.
אבל בערבים זו תופעה יותר גדולה ויותר רחבה ומי שמתכחש לכך מתכחש בעיני למציאות .

אני כופר בכך שזו גזענות ואני מעוניין בשלום לא פחות מאף אחד מכם ומתפלל על כך כל יום 3 פעמים
ואני מקווה שתגיבו לא מהבטן אלא מהשכל ותתנו דעתכם על כך
ביקורת מכובדת תתקבל בברכה
יום טוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח מה אתה מתרגש אהרון. מוריה אומר הרבה דברים. 99.9 אחוז הזייה מוחלטת lol.

אהרון שדה
Editor
22 ביוני 2020 12:23

שמעון איני מתרגש ממנו רק מעצם המחיקה באתר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

https://youtu.be/AH3B1OxYO8Q?t=213

אחד החזקים בשבילך אהרון

אה מנחם רציני מחק?90% מהדברים של מוריה זה אנטישמיות נגד יהודים. לא נורא אל תתרגש יהיו עוד הזדמנויות 🙂

אהרון שדה
Editor
22 ביוני 2020 12:46

+100

אהרון שדה
Editor
22 ביוני 2020 18:13
Reply to  מנחם לס

מנחם ראה יום שישי במעורב מה ענית לעידו מוריה .
שמח שלבסוף לא מחקת אבל לא היה צריך גם לומר לו או לכל טרול אחר שתימחק התגובה.
שמח על ההבהרה ועל הדמוקרטיה שיש באתר ( למרות ניסיונות מחוכמים לסתימת פיות )
והגיע הזמן לחזור לכדורסל בפרט ולספורט בכלל .

עידו גילרי
Admin
22 ביוני 2020 12:42

אהרון אני אחראי על התגובות ולא מחקתי אף לא אחת מלא מעט תגובות שמישהו כזה או אחר יכול להחשיב פוגעניות כאן וכל עוד אין משהו שחוצה גבולות אני גם מתכוון לשמור על חופש הביטוי כאן.
יחד עם זאת אתה מציין כמה הדיון הזה מסיט מהמטרה העיקרית של האתר ובאותה נשימה פותח אותו מחדש. אז בבקשה תשתדל לשמור את הדיונים האלה למקומות אחרים שלא שמים את הדיון בספורט כמטרה עיקרית.

Niro
Niro
22 ביוני 2020 12:50

XD

שחר אלוני
22 ביוני 2020 12:42

אהרון, הכי טוב פשוט לשים בצד פוליטיקה. דיונים פוליטיים ינועו בין סתם ויכוח לבין יצירת ריחוק אישי בין אנשים. על טראמפ זה עוד מילא, אבל כשגולשים לפוליטיקה בארץ, זה לא יניב תוצאות חיוביות, ולשם מה? הרי זה לא שמישהו משנה את דעתו בעקבות כל הויכוחים

אהרון שדה
Editor
22 ביוני 2020 12:46

עידו ושחר אני מסכים באופן עקרוני
אך לאור מה שראיתי באיחור לא יכולתי להבליג
אני מסכים שצריך לדבר על הספורט באופן כללי
אך היום דיברתי לא פוליטיקה כי אם חופש הביטוי שנפגע ולו יכולתי להבליג .
יום טוב מבחינתי לחזור לספורט.

עידו גילרי
Admin
22 ביוני 2020 12:50

יכולת להבליג, בחרת שלא.

עידו גילרי
Admin
22 ביוני 2020 12:51

חופש הביטוי שלך לא נפגע.

אהרון שדה
Editor
22 ביוני 2020 12:59

לפי מה שכתב מנחם באותו יום שישי ההוא חופש הביטוי נפגע ולו למראית עין אם לא היה נפגע לא הייתי מגיב כשם שעכשיו לא אגיב למשל להוא מתגובה 22.

עידו גילרי
Admin
22 ביוני 2020 13:03

אז תגיב באותו פוסט.
למה אתה מתחיל להכניס את אותו שיח לדיון אחר?

אהרון שדה
Editor
22 ביוני 2020 13:53

עידו מה שאתה עושה עכשיו זה גם להסיט את הדיון הסברתי היטב עיין ותבין .

בוא נחזור לכדורסל .

עגל
עגל
22 ביוני 2020 13:01

אהרן אתה חייב ללמוד לקצר.
בבקשה תזקק את הטיעון המרכזי ותכתוב אותו בלי הרבה מסביב כי אנחנו מאבדים אותך

Avri
Avri
22 ביוני 2020 16:50
Reply to  עגל

מצטרף לקריאה. אהרון, יכולת לכתוב את כל זה בשורה אחת.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
22 ביוני 2020 14:31

שקלתי להגיב לך בהפוך כדי להראות לך איך אתה נראה אבל החלטתי שגם ככה לא תבין אז פשוט יותר להציג את הנתונים ולדבר על המציאות במקום ה"מציאות" שאתה "רואה"
https://pcpsr.org/en/node/731

אה כן ובפעם החמש מיליון זה שמישהו מבקר את הדברים שאתה אומר ודורש להסיר תגובה שלך שמצדיקה ומעודד אלימות כלפי ציבור שלם לא אומר שהוא פגע בזכות הדיבור שלך ושהוא לא דמוקרטי, וההתקרבנות המזוייפת הזאת אולי עושה רושם נעל ליברלים פעורים אבל לא על אף אחד אחר שיש לו מודעות בסיסית למציאות.

dror
dror
22 ביוני 2020 12:51

אהרון ידידי אתה שובר שיאים….ואחכ לא מבין למה לא לוקחים אותך הרצינות…"לא אמרתי כל הערבים…אמרתי רוב…רוב!"

אהה!!! למה לא אמרת קודם??? יחי ההבדל הלא קיים בכלל. זה משנה את התמונה ב….כלום ושום דבר. "לא אמרתי כל היהודים חמדנים קמצנים בוגדים…אמרתי רוב! חח הגיון של תומך טראמפ ממש…שחור זה הלבן החדש.. שיהיה יום מלבלב

Avri
Avri
22 ביוני 2020 18:42
Reply to  dror

אתה מתווכח עם קוזאק נזעק. שיהיה לך בהצלחה עם זה.

רותם אלרן
Editor
22 ביוני 2020 12:55

מצוין כרגיל דוק, תודה רבה. אני מאוד מאמין בסימונס וחושב שהוא בדרך להיות שחקן בטופ של הטופ, אפילו בלי קליעה, אבל אם יתחיל לזרוק, אפילו באחוזים סבירים, הוא יוכל להיות הרבה יותר גבוה בדירוג.
שרירים ואתלטיות תמיד היו לו, עכשיו רק לשפר את הקליעה, זה הצעד שיהפוך אותו לאחד מהטובים בליגה – יש לו כמעט הכל חוץ מזה.
.
מחכה לראות את קאפלה באטלנטה, פיק נ' רול שלו ושל יאנג יהיה מעניין, והוא יביא להם נוכחות מתחת לסלים בהגנה

גיא הירוק
Admin
22 ביוני 2020 13:30

בבחירה בין להמשיך ולטחון מים על פוליטיקה,
לבין כדורסל (בשעה טובה!),
הבחירה היא קלה.
קלה מספיק בשביל לנצל את הדקות המעטות של הפסקת הצהרים בשביל להוסיף נדבח לדיון המתמשך על סימונס –
.
כבר שנים שאנחנו מעבירים ביקורת (מוצדקת) על בחירת הזריקות של ראסל "המטיל מהמערב" ווסטבריק.
סימונס, בוחר שלא לקחת זריקות מהשלוש. יכול להיות שהוא פשוט יודע שלאורך זמן, יהיו לו אחרוזי ווסטבריק?
יכול להיות שהוא יודע אמת כדורסלנית פשוטה –
שלזרוק זה לא מספיק. צריך גם לקלוע. תשאלו את יאניס. הוא זורק השנה לא מעט. זה לא משנה בכהוא זה את ההגנה עליו. זה שהוא מטיל לבנים מהשלוש, לא אומר שעכשיו יפסיקו לעבור מתחת לחסימה לאור חוסר האיום הממשי מהטווח.
.
מה שסימונס עושה היטב,
למעשה ברמה של הטובים ביותר –
זה להגיע לטבעת, ולסיים בצבע באחוזים טובים.
.
כל אותן טענות שהוא כינור שלישי או רביעי?
לטעמי, הן חוטאות חמציאות.
העובדה הפשוטה היא שסימונס לא זקוק לכולכבים לצדו בשביל להיות יעיל. בדקות בהן סיומנס לא שיחק העונה, הסיקסרס הסריחו. למעשה, אם אני זוכר נכון, סימונס הוא השחקן שחסרונו השפיע הכי הרבה על התקפת פילדלפיה (לשלילה, כן?)
למעשה (2), אם אני זוכר נכון, התקפת פילדלפיה עם סיומונס ובלי אמביד, טובה יותר (משמעותית) מאשר עם אמביד ובלי סימונס.
.
האם המשמעות של הנ"ל היא שסימונס שחקן שלם?
ממש לא.
לא צריך להיות האורים והתומים של עולם הכדורסל בשביל להבין שאיום ממשי מבחוץ יהפוך את סימונס לשחקן מפחיד.
למעשה, כל מה שצריך זה את התחושה של איום. לברון רחוק מלהיות הקלע המרשים שיש מטווח השלוש. זה לא מונע ממנו לנסות, ולאורך זמן, רואים את ההשפעה על ההגנות.
.
ועדיין, השורה התחתונה פשוטה למדי –
גם ללא האיום מבחוץ מדובר על אולסטאר מהיעילים שיש,
כזה שמביא לקבוצתו תרומה משמעותית. הן בהתקפה, והן בהגנה.

רותם אלרן
Editor
22 ביוני 2020 13:44

+מליון
קליעה זה לא הכל, ולסימונס יש כמעט הכל חוץ ממנה

שחר אלוני
22 ביוני 2020 13:50

מכבד את דעתך גם אם לא מסכים למסקנות ממנה,
זה לא שסימונס לא זורק שלשות, הוא גם לא זורק מ 4-5 מטר כמעט בכלל. הוא גם לא מצטיין בניהול התקפה עומדת (להבדיל מהתקפת מעבר).
זה תוקע את התנועה של הקבוצה. בפלייאוף לא יתנו לו להיכנס לסל, שומר אחד אתלטי שיתן לו 2 מטר ינטרל אותו במידה רבה. כל זה גם מתסכל את אמביד שלא יכול למצות פוטנציאל, גרם לבאטלר לרצות לעזוב, הורפורד איבד חצי מהאימפקט שלו והאריס שליש. ומה הפיצוי על כך?
זו מלכודת דבש, כל עוד סימונס גארד אין איך לרגע את המעגל. בפלייאוף הוא יבלם, בדיוק כמו שהיו בולמים את ארון גורדון או לאבין אם לא היתה להם קליעה (וסימונס לא יותר אתלטי מהם).
בוא נראה מה יהיה בפלייאוף הקרוב, גם בשניים הקודמים מבחן התוצאה היה ברור

גיא הירוק
Admin
22 ביוני 2020 14:17

לגבי ה-"נחיה ונראה", אני מסכים.
.
לגבי הנחת היסוד שסימונס לא מהל משחק טוב בהתקפה עומדת?
אני אשמח לנתונים שיגבו הצהרה זו.
.
ההשוואה ללאבין או לגורדון, לגביה אני כבר בכלל לא מסכים.
שחקנים כל כך שונים, פשוט אי אפשר להשוות. מה בין גורדן לסימונס? אתלטיות לבדה לא מספיקה לצורך השוואה שכזו. שחקנים בעמדות שונות, עם סט יכולות שונה.
גם ההשוואה ללאבין. נכון, ה-2 משחקים בעמדת גארד, ול-2 יתרונות פיזיים/אתלטיים בולטים. אבל בזה נגמרת ההשוואה.
לאבין הוא שחקן שחושב קודם כל על הזריקה. סימונס הוא קודם כל מנהל משחק.
לאבין הוא "נעלם" (תרתי משמע + כל משמעות נוספת…) בהגנה.
סיומנס מגן אדיר.
בכלל, אחת התכונות שסיומונס לא מקבל עבורה מספיק קרדיט היא היכולת שלו ליצור הזדמנויות מכלום. היכולת שלו להגיע לכדורים אבודים, בהתקפה ובהגנה, וליצור יש מאין התקפה, זו חוזקה שלאבין יכול רק לחלום עליה.

שחר אלוני
22 ביוני 2020 14:22

לא השוויתי בינהם באופן כללי.
רק אמרתי שהאתלטיות סל סימונס היא בסדר גודל של לאבין וגורדון ולא של יאניס ולברון בשיאו ולכן אי אפשר לבנות על האתלטיות שלו כגיים צ'יינג'ר.
מעבר לזה ברור שהם שונים.
ברור שסימונס טוב בהגנה, הוא לדעתי צריך לבסס את הקריירה על הגנה וריבאונד וחסימות וכו'.
לגבי התקפה עומדת, ברגע שמדובר על קבוצה רצינית עם הגנה חזקה (בודאי בפלייאוף) ההתקפה של פילי נוטה להיתקע ומתבססת על יכולות 1 על 1 של אמביד רחוק מהסל בסוף השעון. זה קורה הרבה פעמים.
אם בנתונים עסקינן אז שני הפלייאופים האחרונים של פילי עם הרכב חלומות היו לא מוצלחים, בוא נראה מה יהיה הפעם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לאבין וגורדון יותר אתלטים מסימונס במיוחד לאבין. סימונס הוא אתלט ממוצע לא מבין מה הפכו אותו פה
מה זאת אומרת מה יהיה הפעם? סימונס ידפוק שלשות מהלוגו ופילי יקחו אליפות בהליכה ויהיה פיק אנד רול קטלני בינו לאמביד

Dor
Dor
22 ביוני 2020 14:34

שחר, אני מסכים שבפלייאוף ההגנות מתכווצות יותר והיתרונות של סימונס במגרש פתוח מצטמצמים. אבל הקביעות שלך שאמביד מתוסכל ממנו ולא יכול למצות פוטנציאל, שבאטלר עזב בגללו, שהורפורד איבד חצי מהאימפקט שלו והאריס שליש, הם בעיקר קלישאות שנסמכות על כלום. האמת היא שאנחנו לא יודעים בדיוק למה באטלר עזב (ניחוש שלי – ראה עצמו כמס׳ 1 וליד אמביד זה לא יקרה), האריס נתן עונה טובה והורפורד הוא לא סטרצ׳ 4 קלאסי ולכן קשה לו לשחק ליד אמביד (מה שהיה צפוי). לתלות את כל הבעיות של פילי בסימונס זה לא נכון, למרות שאני נסכים שיש לו חלק ברור בחוסר הסינרגיה של הקבוצה. ודבר אחרון, עם כל הביקורת פילי הגיעו לגיים 7 מול הראפס המצוינים בטורונטו עם קאווי בכושר שיא וכמעט לקחו את זה (את הבאקס והדאבס טורונטו לקחה די בקלות), ככה שעם כל הצרות, עדיין, קשה לי לסווג אותם כאכזבה גדולה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

באטלר עזב בגלל ברט סימפסון הספיק לו חצי עונה עם הכסיל הזה לדעת מה יהיה בעתיד. עדיין יכל להשיג בפילי יותר מאשר בהיט אלא אם כן ההיט מצליחים להנחית עוד סטארים בשנים הקרובות ואז זה משחק אחר.
הם רוצים שיאניס יקח את הכשרון שלו לסאות ביץ

שחר אלוני
22 ביוני 2020 17:32
Reply to  Dor

הם הגיעו למשחק 7 מול טורונטו בהילוך שני שהראפס בכושר לא טוב ומשחקים די חלש כפי שהתחילו גם מול הבאקס. הראפס שיחקו טוב רק אחרי ההתפוצצות של ואן וליט שזה החצי השני של הגמר האזורי והגמר הכללי.
הינתיים פילי לא עשו כמעט כלום בפלייאוף שנתיים, בוא נראה מה יהיה השנה. יש להם אמביד סימונס הורפורד ריצרדסון והאריס. זו למישיה עם הכי הרבה כישרון במזרח גם אם לא מעריכים ככ את סימונס, נראה מה ישיגו

גיא הירוק
Admin
22 ביוני 2020 18:49

נו באמת. מה זאת אומרת "הילוך שני"?
זו קונטנדרית שפוגשת לסדרה של 7 משחקים קונטנדרית נוספת, ויוצאת עם ניצחון בעור שיניה.
רק להזכיר –
מול הסיקסרס קאוויי נתן את סדרת חייו (35 נק' ב-57% אפקטיבי). אחרי שטורונטו "העלו הילוך", המספרים שלו היו מול הבאקס 29.8 נק' ב-48.4% אפקטיבי.
אז מה? קאוויי הוריד הילוך מול הבאקס?
או אולי טורונטו שיחקו 2 סדרות קשות מול 2 קבוצות הגנה נהדרות אבל שונות –
פילדלפיה נתנו לקאוויי מקום לפרוח, אבל המשיכו לעשות את מה שהם עשו היטב כל השנה: לעצור את היריבה על קו ה-3.
הבאקס הקשו על קאוויי (שעדיין היה אדיר), וכהרגלם התמקדו בצבע, ולכן חטפו על הראש מקו ה-3 על ידי חבורת שחקנים נהדרת (לא רק ואן וליט. גם לאורי שהעלה את רמתו).
.
מה שמחזיר אותי לשורה התחתונה –
הסיקסרס הפסידו בעונה שעברה לאלופה הנכנסת אחרי סדרה של 7 משחקים שהסתיימה בסל ניצחון על הבאזר. "לא עשו כלום"?
עשו. בהחלט עשו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיא לא ישו כלום. הם היו הרבה יותר טובים על הנייר מהראפס והפסידו בזכות בראון בעיקר.
אותו משחק 4 ארור שהוא לא הביא דאבל טים על קאווי ונתן לו לחגוג בלי הכרה אחרת היה מסיים את הסידרה.
פילי הייתה אז קבוצה אדירה ועם מאמן נורמלי הייתה גם מביאה גביע באותה שנה בעקבות פציעת הדוראנט ואולי אפילו איתו.
פילי השנה זה לא קרוב כי הורפורד זה לא תחליף לבאטלר.
זה כמו להחליף את קליי באולדריג..

שחר אלוני
22 ביוני 2020 21:44

אשרי המאמין 🙂
מכבד את דעתך
בוא נמשיך ונראה מה יעשו השנה ובהמשך.
לאורי וסיאקם היו מאד אנמיים בסדרה הזו, זה לא שפילי הגנה על קשת השלוש, גם בסיבוב הראשון הראפס עוד נראו בינוניים. אבל סבבה, אם פילי יגיעו לגמר המזרח השנה אז כל הכבוד

Dor
Dor
22 ביוני 2020 14:24

יפה גיא. ניסחת את המצב באופן מדויק. תכלס אין כמעט שחקנים שלמים חוץ מלברון (שגם הוא לוקה בקליעה מבחוץ) KD ואולי הסייבורג, ככה שתמיד תהייה לנו ביקורת כלשהי על אספקט פיות מוצלח במשחק של כל שחקן

ברוך רובין
ברוך רובין
22 ביוני 2020 14:51

גיא אני מסכים איתך לחלוטין לגבי פוליטיקה הגזמנו עם זה לחלוטין, לגבי התמונה והנרויב שאתה מנסה לצייר עם סימונס לעומת על ידי מצג חלקי של הנתונים אני לא מסוגל להסכים או לעבור בשתיקה וברשותך כמובן אני אציג את הנתונים האמיתיים.
.
עם שני הכוכבים על הפארקט ההתקפה של פילי מייצרת 104.4 נקודות שווה ערך למקום אחרון בליגה והגנה סופגת 103.5 נקודות שווה ערך להגנה השנייה בליגה. כאשר אמביד על הפארקט לבדו בלי סימונס ההתקפה של פילי משתפרת רק ב0.9 נקודות עדיין התקפה רעה אבל הרייטינג ההגנתי משתפר ב8.6 נקודות (הגנה היסטורית בכל קנה מידה ומקום ראשון בקילומטרים והקבוצה כמובן ברייטינג חיובי (אני מצטער שהנתונים לא מסתדרים עם הטענה שלך שהסיקרס הסריחו את הפארקט ללא סימונס)
.
כשסימונס על הפארקט בלי אמביד ההתקפה משתפרת דרמטית ב4.9 נקודות לרייטינג של 109.3 (מקום 18 בליגה) אבל ההגנה נחלשת משמעותית ב3.7 נקודות (שווה ערך למקום 10 בליגה).
.
הנתונים האלה גם נותנים מכה נצחת לטענה האווילית והשקרית שאומרת שסימונס יכול לעשות יאניס קצת פחות טוב מהמקור , סימונס כשחקן מוביל בקושי מגיע לסיבוב ראשון במזרח בכלל לא מדבר על הפלייאוף ששם ההגנות מתהדקות ולסימונס אין מה למכור כיוון ששומר אתלטי עוצר אותו בקלות. דרך אגב כמה שאנחנו יוצאים על ווסטברוק והבחירת זריקות הרעה שלו (כמות ומיקום ראסל אם היה זורק פעמיים שלוש מ3 וטיפה פחות פול אפ גאמפרס) היה שחקן מאיים הרבה יותר סימונס בגלל שבוחר לא לזרוק פוגע בקבוצה מן הצד השני.

ברוך רובין
ברוך רובין
22 ביוני 2020 14:56

לגבי אמביד השמן הוא חזר נורא מהקיץ + השילוב שלו עם הורפורד פשוט לא עובד (זה היה צפוי כתבתי לא הקשיבו+ המחסור של קליעה מסביבו (רדיק גם עליו כתבתי שוב לא הקשיבו שההנד אוף שלו היה קטלני עם אמביד), אמביד לעומת סימונס הוכיח שאפשר לבנות הן התקפה והן הגנה סביבו, סימונס אולי עם סופרסטארים כמו קליי וקרי אפשר לקרוא לו מנוע

עידו גילרי
Admin
22 ביוני 2020 15:05

הנתונים האלה לא אומרים כלום.
לא אמרת שסימונס תוקע את ההתקפה של הסיקסרס?
אם ללכת לפי ההגיון שלך אז אמביד הוא זה שעושה את זה (רמז לא. גם זו טענה לא קשורה).
אני לא חושב שתמצא מישהו כאן שיחלוק שאמביד הוא השחקן המשמעותי בפילדלפיה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך מה אתה מביא מספרים!!!😎
איפה סימונס ואיפה ראס. סימונס יהיה mvp רק בחלומות. ראס ב20 דרגות היה טוב ממנו. גם היום הוא טוב ממנו.
המהירות של ראס הייתה ככ קטלנית שסימונס היה מקבל סחרחורת מהבנדנה ועל ראס שמרו טובי השומרים ולא נתנו לו לטייל.
המספרים של גיא זה הדברים הכי ריקים שיש בקשר למשחק של סימונס. לפי המספרים הוא השחקן הכי טוב בליגה 😂😂

גיא הירוק
Admin
22 ביוני 2020 15:18

לצערי אני לא נמצא במקום המאפשר לבדוק את הנתונים לעומקם (אם שמת לב למה שכתבתי – ציינתי במפורש ש-"אם אני זוכר נכון". לא ישבתי מול נתונים כאשר כתבתי את התגובה).
ועדיין –
מהנתונים אותם אתה הבאת ניתן ללמוד שפילי עם סימונס, וללא אמביד, זו פילי חזקה (נט רייטינג גבוה יותר).
מה שחסר לי בנתון על פילי עם אמביד וללא סימונס זה על כמה דקות מדובר?
אמביד החמיץ המון דקות העונה (שוב – מזיכרון. נראה לי שמדובר על כמעט 60% מהדקות של הסיקסרס בהן הוא לא שיחק, ויש מצב שפער המשחקים בין ה-2 הוא דו ספרתי).

ברוך רובין
ברוך רובין
22 ביוני 2020 15:51

בכללי הבעיה זה לא השילוב של אמביד וסימונס גם אני טוען תמיד שהבעיה היא בפלייאוף לא בעונה הסדירה ששם אפשר לנפח סטטיסטיקות מול קבוצות כמו ניקס ואטלנטה… , הבעיה מתגלה בפלייאוף בגלל חולשה של שניהם דרך אגב .
הבעיה בפילי זה לא השילוב של סימונס אמביד, הרי הוא היה אחד הטובים בליגה בעונה הסדירה ב2018 ו2019.
ב2018 החמישייה אם שניהם יצרה אופנסיב רייטינג מדהים של 113.3 ו דפנסיב רייטינג של 97.8 , הנט
רייטינג דרך אגב היה של.15.5
ב2019 – שוב החמישייה שלהם מדהימה אופנסיב רייטינג של 112.8 דפנסיב רייטינג 104.9 ומט רייטינג של 7.9.
.
הבעיה האמיתית בפילי זה השילוב של הורפורד עם אמביד וסימונס שפשוט נוראי+ החוסר ריווח שנוצר בעזיבתו של רדיק (עם כל הכבוד לקורמקז ולריצרדסון רדיק הם לא ), פילי צריכים להקיף את אמביד וסימונס בקלעים שירוויחו להם את המשחק וזה מה שהם לא קולטים למרות כל נתון סטטיסטי ולנסות להיפתר מחוזים גרועים כמו הורפורד שהיה ברור שלא ישתלב עם אמביד , ב2018 החמישייה של אמביד סימונס קובניגטון סאריץ ורדיק פירקה את הליגה,

עידו גילרי
Admin
22 ביוני 2020 15:54

נו אז למה זרקת קודם סתם מספרים.
זה כבר טיעון אחר לגמרי.

ברוך רובין
ברוך רובין
22 ביוני 2020 16:09

המספרים היו בטענה לזה שהוא אולסטאר ושהקבוצה הסריחה את הפארקט בלעדיו, בן סימונס הוא שחקן טוב אני לא חושב שיש מישהו בעולם פרט לאשך שיטען אחרת , הוא בהחלט אולסטאר גבולי במזרח הקטע שבגלל החסרונות הברורים שלו הוא לא מתאים כאופציה שנייה לקבוצה

עידו גילרי
Admin
22 ביוני 2020 16:11

עם זה שהוא אולסטאר אתה לא יכול להתווכח…
אולי הוא לא שמעון-רובין אבל זה כבר משהו אחר.

גיא הירוק
Admin
22 ביוני 2020 16:05

הרגת אותי, ברוך.
כמה זמן עבר. יומיים? תקרא מה כתבתי באותו פוסט של רועי ורותם על סימונס, הסיקסרס, ואותה קבוצה עם איליאסובה, בלינלי, וקובינגטון (במקום הניסיונות לצרף כוכב נוסף).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השאלה מה זה קלעים? כמה קלעים אמינים יש בליגה? לא הרבה. ורובם זה בורות בהגנה שאלוהים ישמור. יש לזה מחיר.
ההרכב עם אליאסובה וכו עף מול רוקיז בוסטון.
הקלעים האלה רדיק איליאסובה וכו זה טוב בספסל שיש לך אותם כי מול מחליפים הם יכולים לתקוע הרבה צאקות. בחמישייה אתה יכול לאפשר לרוב 1 כזה ואם יש לך 3 מגיני עילית אז 2 כאלה.
אני חושב שהבעיות הם חוסר הקליעה של סימונס חוסר הכושר הגופני של אמביד ומאמן כסיל שלא משחק עם הכלים שיש לו אלא כופה את השיטה שלו.
האריס וגוש זה קלעים טובים מאד מה גם שגוש נותן הגנה.
חסר קלעים במיוחד מהספסל אבל זה לא קריטי יותר מידי לדעתי.
שייק מילטון הראה שהוא יכול גם לייצר נק.

ברוך רובין
ברוך רובין
22 ביוני 2020 16:34

ברור שלבראון יש אשמה עצומה, הוא מנסה לשחק עם השיטה של הספרס שלמד מפופ ב2014 המוטשיון אופנס שלא מתאים לפילי מאשר פיקאנדרול על כל שיטותיו , דני גרין היה אופציה מצויינת לקבוצה , יש לך פיור שוטר כמו מילטון שהכסיל מייבש בגי ליד, מבחינת כישרון אתה אמור לקחת את המזרח .

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

לא יודע איפה בראון למד לשים את הכדור בידיים של הסנטר שלו על קשת השלוש, אבל זה לא היה בספרס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

התבלבל בתרגילים של מייק מלון בקלטות שגם היה בספרס 🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
22 ביוני 2020 16:04

לגבי בן סימונס הבעיה המרכזית איתו זה שהוא לא השתפר במאומה כמעט מאז שהגיע לליגה, הוא היה שחקן טוב עם חסרונות ברורים שנכנס לליגה , והוא פחות או יותר אותו שחקן היום עם הגנה אישית מצויינת, בפלייאוף שהחסרונות מתגלים אין לו יותר מדי מה למכור, בנוסף לכך נוסיף את העובדה שאין לו רצון להשתפר ולעבוד על החסרונות שלו , אם המאמן מבקש לזרוק ממנו יותר מ3 נותן לו אור ירוק חופשי לכך והוא לא זורק זה אומר משהו .

הוא לא אתלט על כמו יאניס לברון הצעיר … שיכולים להשיג את ההפרדה והיתרון רק בגלל פיזיות,ולכן חייב קליעה סבירה לפחות שיהיה איזה שיתן לו את ההפרדה חבל שהוא לא עושה את זה.

עידו גילרי
Admin
22 ביוני 2020 16:07

עם זה אני מסכים.

עידו גילרי
Admin
22 ביוני 2020 16:10

חוץ מזה שאני לא בטוח שאין לו רצון לעבוד על החסרונות שלו. לי תמיד יש הרגשה שהוא קצת פרקפקציוניסט ולא מוכן לעשות דברים שהוא לא ממש טוב בהם.

גיא הירוק
Admin
22 ביוני 2020 16:08

כבר תגובה 2 שאני מסכים אתך. נס.

שחר אלוני
22 ביוני 2020 21:47

מסכים

שחר אלוני
22 ביוני 2020 21:47

מסכים עם ברוך

חגי "התותח" ניסני
Editor
22 ביוני 2020 17:45

גיא. סימונס הוא דוגמה מצויינת מה קורה כשעושים אנטי ווסטברוק. 2 פלייאופים שבהם מול הגנות חזקות סימונס פשוט נמחק התקפית ותקע את התקפת הסיקסרס פעם אחר פעם. מה שמתסכל שהוא פשוט לא מנסה. אני מצטרף להערכה של עידו שזה נראה פרפקציוניזם ולא עצלנות (הקפיצה ההגנתית שהוא עשה השנה היא סימן חיובי לעבודה קשה)

שחר אלוני
22 ביוני 2020 21:46

תיאור יפה של הדינמיקה.
נראה מה יהיה השנה

אהרון שדה
Editor
22 ביוני 2020 14:00

מסכים עם שחר.
אני זוכר את הנפלד ואז אליהו לא זורקים מטווח שלושת זה פגע ללא ספק באיכות המשחק שלהם
רוצה לומר גם אם סימונס יפגע נניח ב25 אחוז שלושת והזריקה לא תהיה משתלמת לאורך שנים סט עדיין היא תהיה חשובה כי כאשר הוא יזרוק ייקלע גם אם כמו ראסל הוא יהווה איום מסוים או לפחות התייחסות מסוימת ובכך יוכל לחדור או למסור יותר בקלות .
אבל הוויתור האוטומטי הזה הוא שגיאה שתפגע בו .
הוא צריך לדעת שהוא חייב לזרוק 3-4 זריקות לפחות כל משחק גם אם זה אומר 25 אחוז

גיא הירוק
Admin
22 ביוני 2020 14:10

???
לזרוק 3 – 4 פעמים מה-3 לשחקן של 25% מהשלוש, זה לגרוע מקבוצתך 0.9 – 1.2 נק' למשחק.
ההנחה שעצם העובדה ששחקן זורק, גורמת ליריבה לשמור, לא קשורה למציאות.
מספיק לצפות בווסטברוק בשנתיים האחרונות. בכמה וכמה משחקים ניתן היה לראות איך יריבים מאפשרים לו לזרוק ללא הפרעה מטווח ה-3.
כל אותן זריקות שהוא לקח למרות האחוזים המחרידים? המחיר שלהן פשוט וברור. הפסדים.

עידו גילרי
Admin
22 ביוני 2020 14:11

עזוב ווסטברוק – יאניס.
קבוצות מעדיפות שייקח את השלשות.

שחר אלוני
22 ביוני 2020 14:16

בוא נתחיל מלזרוק מ 4-5 מטר. שלשות זה מדרגה נוספת

אהרון שדה
Editor
22 ביוני 2020 15:14

אתה מסתכל על זה באופן חד צידי
כי אתה איש מספרים
גם אני ושמעון אנשי מספרים .
אבל …מספרים זה לא הכל או אם תרצה אמנם מספרים אבל לא מספרים את כל הסיפור.
מדוע כי ראסל גם שלא קולע טוב מחוץ לקשת מספיק פעמים יודעים שהוא יכול לזרוק משם ולכן פעמים שכן שומרים עליו ..או לפחות לוקחים בחשבון שהוא יזרוק וכאשר אתה לוקח בחשבון שהוא גם יכול לזרוק …מה לעשות אתה לא יכול לשמור עליו באותה רמת וודאות כשם שאתה שומר על סימונס ולכן הוא אמנם לא קולע טוב אבל עצם האיום מאפשר לו למסור ביחס יותר טוב לאיבודים וכמובן לחדור יותר טוב.

גיא הירוק
Admin
22 ביוני 2020 15:23

אהרון. השיטה הזו של לטעון "איש של מספרים", פשוט לא קשורה לכלום. אתה יודע למה?
בגלל שהטענה שלך מלמדת אותי שלא ראית את ווסטברוק משחק בחי בשנתיים האחרונות.
.
תתבונן במשחקים, אהרון. לא בבוקס סקור. תראה שלמרות שווסטברוק זורק מטווח ה-3, למרות שיאניס זורק מטווח ה-3, לא באמת שומרים עליהם כאשר הם זורקים מהטווח.
לזרוק בלי לקלוע, זה לא באמת איום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בשנים עברו ועוד איך שמרו עליו למעשה כל הקריירה. רק בשנה שנתיים אחרונות הפסיקו

גיא הירוק
Admin
22 ביוני 2020 15:45

אז אתה אומר מה שאני אומר.
.
מה שמוביל אותנו לפואנטה –
ברגע בו הפסיקו לשמור על ווסטברוק מטווח ה-3, למה הוא ממשיך לזרוק מאותו הטווח?
דרך אגב,
(שוב, למיטב זיכרוני) נראה לי שהעונה, כאשר ווסטברוק הפסיק להפציץ (צמצם בחצי פחותאו יותר את כמות הניסיונות שלו מה-3) הוא השתפר פלאים.
.
אף פעם לא טענתי שווסטברוק לא שחקן טוב. התלונה המרכזית הייתה כלפי בחירת זריקות מזעזעת.
.
דרך אגב 2.0
יאניס. זורק השנה לא מעט מטווח ה-3. זה לא גורם למישהו להחליט להיצמד עליו בגלל אותן זריקות כאשר הוא "מאיים| בזריקה מהטווח.
גם זה לא משנה את העובדה שמדובר באחד הסקוררים היעילים בליגה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיא ראס נחלש מאד בקליעה בשנתיים האחרונות. לכן גם הפסיקו לשמור.
הקטע שיודעים שאתה לא תקלע זה מנטרל את הקבוצה שומרים בונקר מתחת לסל קל יותר לשומר שלו לעזור שאתה זורק ויודעים שיש סיכוי שתקלע לא תמיד יקחו את הסיכון במיוחד בפלייאוף ברגעי הכרעה אולי יעשו שמירת עיניים רופפת כזאת אבל לא יעמדו 5 מטר ממנו.
ראס מצליח לעשות נק כי הוא פשוט מהיר מאד והחצי מרחק שלו הרבה יותר טוב מסימונס. סימונס מתקשה גם בקליעה מאזור העונשין ואפילו טיפה יותר קרוב.
גם את לונזו איש לא שומר נותנים לו 5 מטר והוא התחיל לתקוע אותם מידי פעם ויש לו משחקים עם 5 שלשות גם עונה הבאה אני מאמין שכבר ישמרו אותו יותר ברצינות. לא מדבר על ניקס וכאלה אלא קבוצות יותר רציניות.
הרי המטרה של פילי בסוף זה רק אליפות ולא להיות אינדיאנה או פורטלנד.
ובשביל אליפות חייב קליעה מנימלית לגארד שלך.
פילי בכלל משחקים דפוק כשיטת משחק זאת קבוצה שצריכה לחץ בהגנה פיק אנד רול ומשחק מהיר ולא הנעת כדור עד המוות שבסוף סימונס מדלג לאמצע ומוציא לאמביד על קשת ה3…
הם גדולים אתלטים וחזקים מבחינת כשרון צריכים לקחת את המזרח בהליכה גם היום בלי באטלר. ההתקפה שם נוראית צפויה חד גונית ותקועה מתמסרים שעות.

חגי "התותח" ניסני
Editor
22 ביוני 2020 18:04

גיא נכון שלא נצמדים ליאניס או ראס על קשת השלוש אבל גם לא מפקירים אותם ומשחקים 4*5 כמו עם סימונס.

גיא הירוק
Admin
22 ביוני 2020 18:39

השנה ווסטברוק זכה ל-"הגנת סימונס" מספר פעמים.
.
יאניס, דרך אגב, זה סיפור אחר. אחת הסיבות היא היכולת שלו להגיע מקו ה-3 עד לסל בצ-ע-ד ו-ח-צ-י בלתי עציר.

חגי "התותח" ניסני
Editor
22 ביוני 2020 18:52

ועוד לא זכינו לראות איך זה בא לידי ביטוי בפלייאוף עם הגנה שעושה את זה באופן שיטתי. וזה בלי לדבר על כך יש יכולת חתולית לחדור גם כשמצופפים מולו את ההגנה.
.
בסופו של דבר האיזון כנראה מצוי בין סימונס לראס ובין השתוללות של זריקות לבחירה מוגזמת של זריקות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האמת כמו שגיא אמר עשו לראס השנה מלא מלא סימונס. נתנו לו 5 מטר במלא משחקים אבל ראס בניגוד לסימונס עדיין מסוגל לעבור את השומר שלו גם שהוא 5 מטר ממנו.
אני רק מקווה שהוא יעניש על זה בפלייאוף.

גיא הירוק
Admin
22 ביוני 2020 19:04

שמעון,
ראס לא צריך להעניש על היעדר השמירה על השלוש. הוא צריך להמשיך לעשות את מה שעשה ב-15 המשחקים האחרונים של יוסטון –
לזרוק הרבה פחות מהטווח (אבל ממש הרבה פחות).
(2.4 ניסיונות מ-3 יש לו באותם 15 משחקים אחרונים. הנתון הנמוך ביותר מאז 3 שלשות למשחק ב-2012, וחצי מכמות השלשות הממוצעת שלו למשחק עד לאותם 15 משחקים אחרונים)

גיא הירוק
Admin
22 ביוני 2020 18:57

חגי,
אני מסכים ב-100% שסימונס טועה בכך שהוא לא מנסה. הוא לא צריך להיות קרי (או קרוב לכך),
מספיק 2 זריקות למשחק ב34%+
לברון רחוק מלהיות קלע מבריק. אבל האחוז הזה מספיק לו בשביל למנוע מההגנות לעשות לו "סימונס".

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון יודע לשים את הגאמפ מחצי מרחק. סימונס גם זה אין לו

חגי "התותח" ניסני
Editor
22 ביוני 2020 19:31

גיא. לדעתי הוא גם לא צריך את ה34% למשחק. נדירים השחקנים שזורקים באופן קבוע ופשוט נותנים להם לזרוק כמו הביטול שעושים לסימונס אפילו לרונדו או דרוזן יוצאים בסופו של דבר. הצפיפות שהוא יוצר בצבע בגלל הקיבעון שלו היא הדבר המשמעותי. הייתי מסתפק גם ב30% העיקר שיזרוק.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

זו סוגיה יפה לאופטימיזציה –
.
המטרה – להוות "איום אמין" מבחוץ באופן שירווח את הצבע. איך מודדים? לא יודע, אולי המרחק הממוצע של השומר מכל שחקן כשהוא זורק שלשה?
.
המשוואה – לדעתי כוללת גם מספר זריקות (לא חושב ששתיים למשחק בהכרח יספיקו), וגם אחוז מספיק גבוה.
.
הנתונים – אין לי, ואני לא יודע אם יש בנמצא, אבל אם יש, יכול להיות מעניין לנסות לשים את הרף התחתון שמעליו כבר לא משאירים שחקן לבד, ולהבין מה הפער של סימונס ממנו.
.
מי מרים את הכפפה? חוץ ממך גארי, חוץ ממך

Barry
Barry
22 ביוני 2020 14:42

עוד יום בלי ששמענו דברי גזענות מהרדיקאל הראשי בארה"ב – גר פופוביץ'.

הישג.

אשך טמיר המקורי
22 ביוני 2020 15:02
Reply to  Barry

אבל לצערנו שמענו עוד שקרים מוחלטים מאת רדיקל ימני.

תומר
תומר
22 ביוני 2020 15:24

הוסר

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
22 ביוני 2020 16:06
Reply to  תומר

מה הוסר?

dror
dror
22 ביוני 2020 15:36

אשך איך זה מרגיש להיות "רדיקל"? נכון שאתה מרגיש מכובד ונפלא? איך לא ידעת עד היום שאתה רדיקל? מעניין אם פופוביץ ידע שהוא כזה…

אשך טמיר המקורי
22 ביוני 2020 16:07
Reply to  dror

אנחנו אמורים לשתות יין וכזה?

עגל
עגל
22 ביוני 2020 16:24
Reply to  dror

רדיקל חופשי

אור
אור
22 ביוני 2020 15:52

אני רואה שהמסר של הפרדת פוסטים על ספורט ועל דברים אחרים לא ממש הופנם..

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
22 ביוני 2020 16:08

לא יכול לחכות לתגובות בעוד שלוש שנים שזומבי כריס פול והסיקסרס עם אמביד וסימונס לוקחים אליפות בהליכה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

רעיון יפה מאוד, אבל למה לחכות שלוש שנים? פול על הורפורד (וקצת בחירות, פרסטי לא פראייר), וזה יכול לקרות גם בשנה הבאה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בחירות? אם אני ממש נחמד ובמצב רוח טוב אתה מקבל בחירה 45 ומעלה.
החוזה של פול יקר יותר בכ-10 מיליון כמדומני. שפרסטי יגיד תודה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

אבל פילי מקבלים כאן ערך, פרסטי לא ממש – אין לו מה לעשות עם הורפורד וגם לא עם חסכון של 10 מיליון דולר, ואם לא יצא לו מזה משהו, הוא לא יסכים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נחכה לשלב הזומבי. לא נורא

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
22 ביוני 2020 17:11

זה יותר משעשע ככל שפול יותר זומבי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אז אתה בעצם מסכים איתנו שסימונס צ"ל 4 ולא רכז?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
22 ביוני 2020 17:10

לא ברור מה יש להסכים או לא להסכים. סימונס לא ממש משחק רכז אז איז רוב הזמן בפילי גם ככה.

חגי "התותח" ניסני
Editor
22 ביוני 2020 18:17

אה? אז מי משחק שם רכז?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
22 ביוני 2020 19:03

אף אחד בגדול

חגי "התותח" ניסני
Editor
22 ביוני 2020 19:19

טיעון די משונה אני חייב לציין. במיוחד לאור זאת שהוא 5 בליגה באס' למשחק, והשחקן הבא אחריו בפילי מבחינת אס' זה הורפורד שמוסר חצי מכמות האסיסטים של סימונס

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
23 ביוני 2020 1:06

זה הגדרה מעניינת לרכז. השחקן שמוביל את הקבוצה באסיסטים. אז יוקיץ' הרכז של הנאגטס וביל הרכז של הוויזרדז, באטלר של ההיט, יאניס של הבאקס ודרוזן של הספרס?

חגי "התותח" ניסני
Editor
23 ביוני 2020 5:56

א' אם יש לך הגדרה קצרה וטובה יותר אז בוא ותגדיר. אגב מה הופך את דונצי'ץ' או לברון לרכז שלסימונס אין.
ב' הם היוצאים מהכלל
ג' יוקיץ' יאניס ובאטלר הם מנהלי המשחק הראשיים או לפחות המשניים של הקבוצות שלהם. לא סתם ליוקיץ' קוראים פויינט סנטר. הספרס והבאקס אגב משחקות בלי רכז קלאסי (בלדסאו ומארי) שם דרוזן ויאניס נכנסים.
ד' זה שיש כמה חבר'ה שמנהלים משחק כמו נגיד מה שהווריורס עשו בשנים האחרונות זה ממש לא אומר שאין אף אחד שמנהל או מרכז את המשחק. זה מאוד בולט שניהול המשחק של של סטף, גרין או איגי הוא לא שווה לתפקיד של קליי, דורנט או של פצ'וליה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
22 ביוני 2020 17:00

קלינט קפלה: "באתי לאטלנטה ללמד אותם…. הוא לא בא לשום מקום,הוא נשלח.
בן סימונס הוא הסופרמן החדש של הליגה,,,, כשאראה את זה בשני העיניים אגיב,בינתיים השנורקל רק מתחנן לטיטול החדש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂 צודק

רועי ויינברג
Admin
22 ביוני 2020 18:30

דיוויס ברטנס מתכנן לא לשחק בהמשך העונה כדי לא להפצע לפני החוזה הגדול שהוא יכול לקבל בקיץ. מבין אותו לגמרי, והוא לא יהיה האחרון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקבוצה הכי מיותרת מכל הקבוצות ששם זו ווש מי לעזאזל הכניס אותם אפילו כיריבת אימון הם חלשים.
בקרוב בראדלי ביל "יפצע"😎

אשך טמיר המקורי
22 ביוני 2020 19:39

צודק

גיא הירוק
Admin
22 ביוני 2020 19:46

מסכים אתך ב-100%, רועי.
כמה הוא מרוויח העונה? 7 מיליון?
לא שזה סכום "קטן",
אבל לבארטנס חוזה נגמר עם זכויות בירד מלאות אחרי עונת שיא בקריירה.
אז הוא שומר על בריאותו (טפו, טפו, טפו), מוותר על פחות ממיליון (הרבה פחות),
ומגיע לקיץ כשחקן חופשי עם ערך לא קטן.
גם אם המצב בשוק השחקנים הוא כזה שקבוצות יזהרו עם ההחתמות שלהן, הוא ירוויח יותר מכפול (הרבה יותר) ממה שהוא מרוויח כיום.

NFS
NFS
22 ביוני 2020 20:51

בדיוק בסופ"ש קראתי כתבה מרתקת על ויני "המיקרוגל" ג'ונסון (את הכינוי אגב המציא דני איינג') שבכל הקריירה שלו בליגה הרוויח 6 מיליון דולר ב-13 עונות..
מה שכן, הבנאדם איש עסקים תותח, פתח עסק עם ביל ליימביר ובהמשך עבד עם ג'נרל מוטורס. הונו האישי מוערך ב-400 מיליון דולר, בערך כמו שאקיל אוניל שמכדורסל הרוויח 292 מיליון דולר..

רותם אלרן
Editor
22 ביוני 2020 20:45

צודק לגמרי, מסכים איתך. אין באמת סיבה שיצטרך לוושינגטון כשאין לה סיכוי לעלות לפלייאוף. אם הוא ישחק הוא עלול להיפצע או לשחק לא טוב וערך השוק שלו ירד מאוד. אין לו טעם לשחק